2005-02-26

Hallå

Mot bättre vetande har jag startat denna dagboksblogg. Någonstans måste jag berätta om allt det där som inte får plats och jag är för lat för att bli författare.
    Jag lär ju aldrig få nobelpriset i alla fall.
-Vad är meningen med att jobba hemma i en skrubb i två år för att ge ut sitt navelludd mellan två pärmar, få två månadslöner och en surmagad recension och att sedan glömmas bort?
    Då är jag hellre den som skriver recensionen.

Som i fotboll. Mina finter räckte inte längre än till division 4.
    Men från min position kan jag finta bort varenda spelare i Allsvenskan.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och jag postade första posten/Erb

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.