2005-03-16

brand och rykten

Skippers i Sundsvall brann ned idag. Jag såg Perssons Pack där nån gång i början av 90-talet. Jag drack mina första Sol där.
  Det var ett bra ställe som blev O´Learys några år senare.

Jesper Jansson lämnar Helsingborg. Fick ett tips att Hif förmått Helsingborgs kommun att erbjuda ett jobb i förvaltningen. Jag jobbade förgäves med att bekräfta det fram till deadline igår. Synd. Kunde blivit en bra grej om den hållit.

Ruskigt sorgligt med branden. Man blir förbannad. Men. Så är det med Sundsvall: Allt brinner ned. Leif Lill-Foppa Forsberg, stadens store fotbollspelare, är numera brandman.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.