2005-03-20

dags att börja jobba

Vaknade och kände mig bättre. Blev frisk såfort jag kollade nätet:
-Pagen skriver Serie A! Han borde varit ledig, men han passade såklart på att komma in extra nu när jag är sjuk.
  Och han tar inte bara mitt område, han härmar min stil oxå! Han är som en kinesisk lågbudgetkopia av mig.
  Tillochmed babelfishöversättningarna till Italienska har han försökt sno. Fast utan finess.

Det värsta är. Det värsta är.
  Det värsta är att hans text för en gång skull är bra.

Säger som La Bob: "Uomini di Buisness la bevanda il mio vino. Gli uomini dell'aratro scavano la mia terra"

Dags att ta plats i startelvan igen. Imorgon tar jag ett rör Treo och går till jobbet.

Mejl från Skåne-Jenny. Hon har varit kvar i Turin. Håller tydligen på med en artikel för ett engelskt magasin.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.