2005-03-14

flytta hem

Kan inte släppa det där med Svensson.
  Han flyttar hem för att må bra och göra det han kan bäst. Folk blir förbannade och gör sig lustiga. Jag med.
  Jag skulle kunna flytta hem, smeka in bollar i krysset, jobba på Dagbladet, gå på O-baren.
Delete: Mats.Hård@kändtidning.se
Reg: Mats.Hård@sönnsvallpönktnu
Sälja min trea innanför tullarna och köpa hela Knausthuset för pengarna.
Slippa jakten, slippa hålla koll. Slippa bli förväxlad med Robert Laul.

Faan heller. Sverige är vackert från tåget. Men man ska inte gå av mellan de stora stationerna.

Har lite problem på hemmaplan efter igår. Min kvinna gillar inte kräks i diskhon. Dags att visa god vilja på träningarna i veckan.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.