2005-03-03

Mer om "Konsten att förlora"

Tillägg: Publicerat en sömnlös långfredagsnatt.

Till vardags skriver jag om fotboll i en stor svensk tidning. Konsten att förlora är min dagbok. Här skriver jag om det jag kallar mitt liv.
  Ofta är det samma sak. Det är lite av poängen.

Som reporter ser jag professionellt på fotboll men på den här sidan har jag beviljat mina känslor asyl.
  På gott och Ont.
  Här tänker jag inte skriva sånt som jag skriver i mina artiklar. Här hamnar det som pyser över.
  Vissa skribenter blandar ihop det där. Jag är inte i den positionen att jag kan göra det.
  Inte än.

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte spelar någon roll om folk läser eller inte.
  I mitt jobb är man van vid läsare. Men. Det viktiga är att skriva för att få ut skiten ur systemet.
  Min sambos terapeut har flera gånger sagt till henne att jag kanske borde börja med något sånt här.

Om Du har synpunkter på vad som står här på sidan är du välkommen att skriva ett mejl till rossi_165@hotmail.com

/Mats

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.