2005-03-25

mot Sofia

Polo har lyckats surfa upp att det ligger en nattklubb av "tvivelaktig karaktär" i samma kvarter som hotellet i Sofia. Han försökte samla en liten töntflock runt sin lap top.
  Han kommer inte gå dit. Han jobbar för mycket. Dessutom kommer det ändå smita ut en kvinnlig engelsk journalist eller bulgarisk fotograf från hans hotellrum imorgon bitti.
  Jag fattar inte hur han bär sig åt.

Slog vad med TT om en stor Zagorka om att vi vinner imorgon. Om vi förlorar måste jag dessutom förnedra mig att lägga in: "Sverige åkte på en påsksmäll" i min text. Lättförtjänt öl.

Hittade ett påskägg fullt av belgisk choklad i min packning i morse. Tack Sara!
  Skickade ett långt sms-tack.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.