2005-03-29

rec

Jag älskar min nya intervjubandspelare. Den får plats i bröstfickan och kan styras med trådlös fjärrkontroll. Jag kan knäppa på den utan att någon märker. Dessutom finns en liten lös mini mikrofon. Köpte den på internet.
  Visade den på lunchen för kulturjournalist Anders från nöjet. (Se 2005-02-28)

Anders undrade om jag tänkte gå på avslut angående Skåne-Jenny?
  Jag förklarade att så länge jag står under kontrakt med en annan klubb tänker jag inte på Jenny på det viset.
-Men säg att du hamnar i straffområdet med läge. Skulle du sätta dit bollen?
  Det verkade inte som han trodde på mig men jag sa att det skulle vara att göra självmål.
-Sara och jag ska ju för fan köpa sommarhus i Bjärö!


Hela konversationen lät tydligt och bra. Nu kan man ju även spela in privata samtal. Och gräl och diskussioner. Nu slipper man: "Dusajuattduintevilleåkatillminaförläldrar.Nejdetsajainte.Varförgördualltidsåhär?"
Nu kan jag bara spela tillbaka och reda ut saken.
  Vilket lyft detta kommer bli. Varför har jag inte tänkt på detta förut?

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.