2005-04-07

hemma

Skönt att vara tillbaka, även om det blir kort innan det är dags för premiär i södern.
  Polo som lirat i Gais har skrivit ut en stor bild på Peter Ijeh och satt på gummiband och går runt på redaktionen med den som mask.

Kände mig fortfarande skyldig mot Sara när jag kom hem men hade skaffat en flaska skumpa som vi delade. Hade lite svårt att koppla bort tankarna och varva ner. Sara hade också mycket i huvudet. Till slut satt vi med var sitt glas och knappade på våra mobiltelefoner.

Chefen har börjat ta omvägar. Han vill inte möta personalen. Helst skulle han nog vilja ha ett rum på en annan våning, men det har han inte. Därför hittar han på omotiverade omvägar för att slippa träffa folk som han vet är mer begåvade än han.   Som tillexempel mig.

SMSade till slut "Knulla?" till Sara bredvid mig i soffan. Hon tyckte inte det var roligt . Vi började gräla. Jag vet inte om vad.
  Sen hade vi sex. Det var skönt. Somnade utan tankar.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.