2005-04-20

konstgräs och sex

Att spela på konstgräs är som att knulla med med kondom.
-De säger att det går lika bra, men alla som har sex vet hur det är egentligen.

Lite knäckande att läsa Skåne-Jennys grejjer nu. Hon är riktigt bra. Det märks att hon lyssnat när vi har pratat.
-Ligger du med henne eller, frågade Pagen, när jag försvarade ett av hennes jobb i en diskussion?
  Blev helt kall. Tror inte det märktes. Jag förklarade att han var ett sexistiskt svin och att jag föredrog att läsa henne framför att sätta på henne.
-Det gäller för övrigt alla kollegor utom Dig, sa jag, vars texter är så fulla av skit att jag nog föredrar din röv.
-Bra, sa han, då har du inget emot att jag...? Han gjorde rörelser.
  Jag smätte honom över Nudie jeansen med en gammal typometer som låg på nattchefens bord.


Wallerstedt var den andre att paja knät på konstgräs. Kondom är ju i alla fall säkrare.

Det sved nog mer i mig än på Pagens lår. Den jäveln! Han har väl ingen chans där?
  Motstod en stark lust att mejla Jenny genom gå till rökrummet och lista de 10 bästa rökande spelarna genom tiderna.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill se listan! /Stig

3:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också se listan! Plågsamt att inse att jag bara kommer på en enda futtig rökande fotbollsspelare. Vad har hänt med minnet? Preben Elkjaer är f ö han jag tänker på. /Minnessvag

3:50 em  
Anonymous Anonym said...

Nebo! Den gamle AIK-aren. Det tråkiga är att han blev mycket bättre när han slutade.
George Best?

4:35 em  
Blogger xx xx said...

Det sr bra ut, gubbar!
Ni har ju snart gjort en hel lista.

11:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Den självklara - en av de största genom tiderna - Johan Cruyff.

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

Johan Cruiff måste väl vara etta?

9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.