2005-04-09

Premiär

Flydde från Fredriksson på hotellet. Sitter på ett litet café vid hamnen i Helsingborg med blaskigt kaffe. Men tjejjen i kassan är snygg i sina hårda flätor.

Talade med Sara igår om sommarhuset. Hon är mer och mer på. Tycker jag ska bestämma mig.

Lokalblaskan har dragit på. De tror på Helsingborg i år.
  Ja, det gör kanske inte expertisen.
  Det vill säga jag.

sms från Lokalradiobruden igår. Huga. Jag ska skälla ut den jävla Gun i växeln så hon stannar i klimakteriet om hon gett ut mitt nummer till henne.


Sydsvenskans fotbollsbilaga är mycket snyggare än vår. Skulle ta med en till Chefen så han fattar nåt.
  I veckan gick han runt och sa olika siffror i mobiltelefon. Sen höll han ett litet tal om vikten av att spara pengar.
  Jag borde buda upp bilagan till chefen!

Ikväll åker jag till Malmö. Känner in stämningen inför premiären.
Kanske tar en öl med någon på kvällen.
  Imorgon blir det lunch med Saras farsa, och sen Malmö mot IFK.

Detta kommer bli en bra helg! Man har ett ganska bra liv trots allt.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.