2005-05-16

hej då Italien

Försökte prata med Sara om en lägenhet i Italien istället för sommarhus.
  Det gick väl inte så bra.

Ibland vet man inte hur det känns förrän man står där med pennan på kontraktet, sa jag. Och får man ett bud från Italien måste man lyssna, även om man gjort upp med Helsingborg.
  Den kommentaren landade dåligt.

Hon blev faktiskt ledsen.
  Naturligtvis blev hon det. Vad annars?

Visst, jag kunde ha sagt det Innan. Jag BORDE sagt det.
-Ja vi HAR bestämt oss.
-Jo, jag VILL ha det huset.

Det var väl en idiotisk idé. Det är ett underbart hus. Och jag har ju ingen lägenhet på gång heller precis.
  Men en Millennium ska jag ha.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nästa gång du är på besök i Göteborg rekommenderas ett besök på Café Da Matteo där snubben som brukar dra hem den där tävlingen för svenska barristas jobbar. Enda gången jag druckit espresso som är ens likt det jag smakat i Italien...

Skriv gärna en rad om GAIS när du ändå är här ;)

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.