2005-05-27

Ingen fredag utan en lista.

Fem epost jag är jävligt trött på att få:

1. Från Ledningen: "Nu satsar vi ännu mer på radio och webb och TV"
2. Till Min jobbadress: "Det är Du som är Pagen." -Sluta, snälla.
3. Till "Mats Hård-adressen": "Du borde skriva en bok istället" -Lägg ned. Jag får betalt för att kolla toppfotboll och skriva om det. Jag lever min dröm. Och er med!
4. Från Ledningen: "Så många miljoner har vi tjänat i år men utgifterna får inte dra iväg."
5. Till min jobbadress: "Du skulle skriva som Mats Hård" -Snälla, snälla sluta.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min dröm lever du definitivt inte.

12:01 em  
Anonymous Anonym said...

Min e-post innehåller ibland ännu tristare saker. Som "Din jävla hora, du ska inte tro att du...."

Snälla, snälla sluta.

12:03 em  
Anonymous Anonym said...

Är det inte värre när chefen bara vidarebefodrar mail som han har fått av någon annan. "För allmän känedom", och så är det tre word dokument attachade.

4:21 em  
Anonymous Anonym said...

Har kämpat med en ingress i en timme nu, önskar du var här!

4:58 em  
Anonymous Anonym said...

men gud, sluta försöka klura ut vem han är. det är ju det som är hela grejen. det ska ju vara sådär verklighetsfrånkopplat. det kunde ju lika gärna vara en bok. that's why we love it.

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Sluta anta att det är en han...

1:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.