2005-05-18

koffeinkick

Ha!
Jag är en lyckligt lottad skit!
  Igår när jag kom hem har Sara "dragit i lite trådar" som hon säger.
  Jag skulle säga att hon ringt en kund och utnyttjat sitt jobb för egna syften -det finaste man kan göra.
  På marmorbänken hemma i köket stod en Isomac! Sara köpte den åt mig! Hon är världsklass.
  Jag fattar inte hur jag kunde leva utan, denna maskin gör mig hel.

Har säkert druckit 15 espresso. Vill aldrig jobba mer. Vill inte dricka automatkaffe, vill inte frysa på plaststolar, inte gå på något derby, inte ringa tränare eller undersöka några rykten eller jaga några Wada eller Fifa representater eller någonting. Jag vill vara med min maskin och utveckla den slutgiltiga cappucinon tills Sara kommer hem.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.