2005-05-31

Polo har något...

...som jag inte har kvar. Eller så har jag aldrig haft det. Han kan bli eld och lågor över en presskonferens med landslaget. Han skickar mms på sig själv.

Jenny mailade igår. Äntligen kan jag få svar på en fråga som jag funderat på ända sen premiären.

Det Anders berättar om dansartjejer, vodka och hotellsviter kan inte vara sant. Det låter inte som schlager, det låter som en våt dröm från Exile on Main Street. Det kan inte vara sant.
  Hoppas han dragit hem nån knottrig liten immigrant från det forna Sovjet i kalsongerna.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad sa egentligen Anders?

5:31 em  
Anonymous Anonym said...

What goes on in war stays in war.

9:34 em  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.