2005-05-24

sex

Chefen har mejlat om ett litet möte när vi båda är tillbaka. Det måste handla om Gnällspikens jobb. En informell jobbintervju.
  Det har stått stilla för länge.

Fortfarande skön känsla efter segern. Jag undrar om man skulle må bra lika länge efter sex om man endast fick göra det några få gånger varje sommar?
  Antar att det går slentrian i sexlivet för lag som vinner hela tiden.


Ångrar några hårda formuleringar i ett eller två mejl jag skickat till Chefen. Jag var på dåligt humör i helgen. Frisk eller Stålhammar hade gett mig gult kort men det var ord i stridens hetta.
  Man måste kunna smälla på i en närkamp och sen ta varandra i hand och spela vidare. Det är inte Kamratposten vi jobbar på.

Enligt min biologiska klocka kommer oron inför Assyriska först någon gång ikväll. Förr om åren skulle jag varit rastlös redan igår. Nu tar det längre tid att ladda om.
  Fy fan, så är det att bli gammal.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.