2005-06-04

match-sms

Fick massa sms från Sara under matchen! Hon kolla på den med sin kompis Bettan.
2-0 >två mål på en kvart! Har ni varit borta en vecka för att förbereda er för detta?
3-0 >Får du betalt för att skriva om detta? Bra :-)
4-0 >Sätt betygen nu för fan och kom hem. Saknar dig.

I andra halvlek var mina händer så kalla att jag inte kunde knappa in några svar. Sara å sin sida måste ha börjat hinka Dagens tidigt. Hon verkade full.

18.50 >Överraska dig själv. Ge Zlatan en etta!
18.57 >Ge Bettan Allbäcks mobilnummer. förresten skicka med Ljungbergs nummer oxå... :)
19.01 mms med bild på kompisen och ett nummer: >Kan du fråga chans på Allbäck från Bettan?

Herregud! Vad kollar kvinnor på? Hur tänker de?
  Allbäck!?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visa mms'et? =)

1:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Svårt att skriva en krönika om konsten att förlora efter den matchen. Tur att du också håller på giffarna. Och att du förlorat din anonymitet. Så att inläggen här fortsätter hålla hög klass menar jag :)

2:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Allbäck hade funkat för mig. Bättre än Ljungberg faktiskt...

S

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

...eller som dansken säger: Livet er for kort til kvindefodbold.

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.