2005-06-16

ofocuserad

För många saker i skallen nu. Skriver fel och börjar pilla med skitsaker här i bloggen istället för att ta tag i det jag måste göra.
  Tänk om man kunde göra saker ogjorda bara man strök dem ur dagboken. Då skulle jag riva ut hälften av sidorna mellan år 14 och 30. Minst.
  Ikväll flyger Sara bort och giffarna möter IFK. Det lär inte bli något målkalas. Men varmt. I Barcelona.

Ruskigt skönt väder är det oxå och jag hinner inte sola och inte blev det nåt med mitt sköna sparkrykte heller.
  Skulle gärna ha en bra nyhet nu.

Affärsmän dricker mitt vin. Bönder gräver upp min gräsplan. Sluta skriva skit nu. Timmen börjar bli sen.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.