2005-06-21

tanke 05.30

Har inte hört något från Sara på tre dagar. Undrar vad hon gör? Tänk om hon träffat någon i Barcelona?
  Det är ju ett jäkla drag där nere. Sara vet hur man hittar rätt ställen. Hon skulle kunna sitta och dricka drinkar med Ronaldinho fram till morgonen om hon ville.
-Tänk om hon har sex med Ronadinho!

Fast han spelar ju för-VM i Tyskland. Han har inte hunnit dit. Sara jobbar säkert. Tvingar folk att slita med pärmar och lap top under siestan.
  Annars vore det nästan coolt. Hela A-laget vore rätt coolt egentligen. En av dem alltså.
  Undrar vem Sara skulle gilla. Inte Valdés. För slajmig. Kanske Puyol. Hoppas det.
  Eller inte hoppas, men Om hon har en affär med en spelare i Barcelona så skulle jag förstå henne. Det vore ingen deal breaker för mig.
  Vi kanske behöver det båda två?

Tre barcaspelare som det vore mest OK för Sara att ha sex med:
1. Ronaldinho -tänk vilken teknisk unge Sara skulle kunna få. Jag skulle lära honom taktiken.
2. Puyol -bra spelare, stark och manlig
3. Deco -jag gillar spelartypen

En spelare som inte är OK:
Henke Larsson
Jag vet att Sara gillar honom. Hon brukar prata om honom.
  Jag skulle inte vilja ha Larsson som buksvåger nere i Skåne varje sommar i framtiden.

Är Barca tillbaka från Japan? Eller har de semester? Fan, jag ska veta sånt!
  Kanske ska ringa Henke och kolla hur kroppen känns?

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.