2005-07-09

sms och golf

Lite ojuste av Jenny att spela små stickare på sms under min semester:
>Lycka till bland hästarna i Falsterbo. Kanske ska du bli Hästpolo-reporter?<
Svar: ha ha ha
>Litmanen till oss. Gazza till er? puss J<
Svar: väx upp för fan.
>Solar i Tanto. Apvarmt. På samma plats där du sträckte ljumsken när du skulle visa din Negrete-kick...<
Svar: Lite för många bilder på en gång. Solningen hade räckt, tack. Men bollen satt i alla fall!

Saras pappa brukar växla mellan att vilja förnedra mig i tennis och golf. I år är det golf. Jag föredrar det.
  Han gav mig en låda Titleist med hans företagsnamn på.
-En gåva kräver ju ingen motprestation, sa han och syftade på mitt spel.
  Det verkar vara sommarens kommentar på företagsgolfer i landet. Det låter som Pirayaklubben.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.