2008-02-26

Tre år senare

Mot bättre vetande har jag återupptagit denna blogg. Vad får jag odds för det?

Ja, hade jag satt dem hade det blivit minst 3,5. Nej förresten, det hade legat på över 6. För jag hade räknat med känslor och man ska aldrig blanda in känslor. Inte i det här jobbet. Inte någonsin.

I alla fall inte mina känslor. De har aldrig följt logik eller taktik. De rusar som ett pojklag efter bollen.

Du måste ha ett system. Du får inte chansa. Inte hoppas på tur. Den som vill vinna i spel får aldrig förlita sig på tur.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är oddset för att folk som jag har kvar den i rss:en? :)

11:25 fm  
Anonymous Anonym said...

1,12. Knappt pengarna tillbaka. Du har säkert uppdaterat manuelt ibland också då och då. För att kolla om den funkar.

11:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Även jag hade kvar den i RSS:en. När det plingade till och det visade sig vara "Konsten att förlora" som pockade på min uppmärksamhet sjönk min 50%iga arbetsfaktor ned till 0. Mats - du har min fulla uppmärksamhet, var så säker på det. Att nu bloggen bytt inriktning från fotboll till pengar gör att jag känner på mig att mitt sparkapital på banken kommer att omplaceras efter tips från Mats.

7:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.