2008-03-19

Balt

Jag hatar matcher i Baltikum. Så fort FC Trådbuss ska möta Lokomotiv Sparkonto är det nån jävel som är där och ser till att oddsen åker hiss i Asien och plötsligt blir den baltiska bollen väldigt hal. Och så sitter man där med sina odds åt helvete.

Blomman har redan glidit upp till chefen med sin vad var det jag sa?-blick.
Han ska få min håll käften!-blick.

Jag ska ta en krita och skriva "Jag ska inte lita på Baltligor" hundra gånger på en svart tavla. Nej, jag ska tvinga Blomman att skriva "Jag ska inte säga vad var det jag sa."

Hur många balter lämnade vi ut egentligen? Det var väl inte så många? Och så gör de så här.

Annars? Väntar på att någon från Tidningen ska höra av sig och bjuda in mig till deras Allsvenska tipstävling. Det gjorde de förra året.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.