2008-03-05

Kontaktsvårigheter

Jobbar hemifrån på förmiddagen. Måste försöka få ordning på nätverket här hemma om jag ska kunna hantera den här bloggen. Modemet står i min lägenhet men kontakten sitter i Saras lägenhet. Det är hon som äger telefonjacket men det är jag som betalar interneträkningen.
    Det är komplicerat att förklara. Vi har ett hemma- och ett bortaomklädningsrum kan man säga. Om man nu måste säga allt. Jag kan ta det en annan gång.
    Hur som. Ibland tror jag att hon drar ut jacket bara för att jävlas. Ibland stänger jag av modemet. Också för att jävlas.
    Som sagt. Det är komplicerat.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.