2008-03-08

Lördag. Igen.

Sitter hemma. Ska köra melodifestivalen ikväll. Det är också pengar. Det är enklare at sätta odds när man har hört låtarna… Ja du hör ju.
      Hur orkar alla människor hålla sig nyktra på sina jobb? Hur orkar jag? Men vem tackar oss för det? Ingen. Vi borde få pris från staten. En medalj och ett diplom: Tack för att du orkade 2008.

Tänkte berätta om fikat med Jenny, men eftersom det är internationella kvinnodagen ska jag låta bli. Jag visar respekt.

Appropå kvinnor så hördes det ljud ifrån Saras lägenhet i natt. Inte för att jag lyssnar.
      Nej jag är nöjd. Jag har det bra. Jag kan röka inne.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.