2008-04-19

Vem är Robert Laul?

Förresten kan jag avslöja en hemlighet. Robert Laul finns inte. Han är en fejk och det är mitt fel.
Det var en sen kväll på Kvarnen med deras nattchef. Jag sa det som ett skämt:
"Man skulle ha en fejkreporter. Som kan ta alla de där knäcken."
Jag trodde aldrig de skulle göra det på riktigt.

Det är Erik Niva och Simon Bank som skriver hans blogg. På somrarna låter de Thomas Tynander skriva. Eller nån JH-praktikant som de inte vet vad de ska göra med.
Killen på bilderna heter Bengt och jobbar i slakthusområdet. Han packar bacon på Arenakött AB och samlar på Iron Maiden-skivor.

1 Comments:

Blogger pelle said...

Jag visste det!

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.