2008-05-07

Gå som Bosman

Har funderat på Bosman. Om Sara nu inte har någon annan, betyder det att hon går som Bosman, eller att jag gör det? Vad finns det för kontrakt?
     Vad skulle jag behöva betala? En sign on bonus? Ett slags hemgift. Det känns jävligt medeltida?
     Eller är hon fri att gå vart hon vill? Jag gillar inte den tanken. Är jag fri att gå vart jag vill? Det låter bra, om man vet vart man vill. Och kan gå dit. Det är det få som vet och kan.
     Vem är det som förlorar på hela den här affären? Jag har en stark känsla av att de kommer bli jag. Förr eller senare.

Att "gå som Bosman" förresten. Hur går Bosman? Var han inte knäskadad?
"Härgårbosman." Hur skulle den trafikskylten se ut?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

:D Jag har skrattat.

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.