2008-06-13

Det trettonde könets dag

Fredagen den 13e. Förlorarnas nationaldag. Det trettonde könets högtiddag. Inte för att jag är skrockfull men...

Solen skiner och det haglar iStockholm. Italien spelar fotboll i EM och till och med Zlatan gör mål. Om man blundar och håller för öronen kan man nästan glömma att Giffarna ligger näst sist i Allsvenskan.

Råsundmannen har lagt ett galet spel. Jag vet inte vem som står bakom honom, men de är i alla fall inte skrockfulla.

För övrigt tycker jag att om man överlevt till klockan ett på fredag är det inget att tveka på längre. Skål!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skål Mats!

11:39 em  
Anonymous Anonym said...

www.kickaboll.blogg.se

3:23 em  
Blogger Mr P said...

Kom igen nu Mats!!

4:09 em  
Blogger Unknown said...

www.fotbollive.se

10:44 em  
Blogger Elias said...

Nytt snart?

8:40 em  
Blogger Åke said...

Fan Olle, jag trodde du va tillbaka på riktigt :) kom igen nu och kicka igång bloggen!

9:41 em  
Anonymous Anonym said...

tix.webblogg.se

4:44 em  
Anonymous Anonym said...

Trist det är slutbloggat här. Nu raderar jag den här sidan från favoriterna... Väntat länge noch.

8:50 fm  
Anonymous Anonym said...

BÄSTA SIDAAAN ÄR WWW.GOALS.SE KRAAM

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.