2008-06-09

Hud

Har köpt nya shorts. Vad är det för fel att visa knäna? Nakna mansben är snyggt. Det gör väl inget att man inte har den bästa solbrännan? Låt knähåret fladdra i sommarvinden! Och kasta tröjan, snart börjar Allsång på Skansen!

Nej. Jag tror inte det. Det är förargelseväckande beteende, det som pågår utanför på gatan i Stockholm. Jag spottar tre gånger över vänster axel varje gång jag ser en naken man på stan.


Råsundamannen vill gå vidare. Han har folk bakom sig som kan placera stora summor. Jag vet inte vilka de är, men spela kan de inte. Det är säkra pengar.


Har du nånsin sett fantomen i kortbrallor?

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.