2005-04-21

Dricker kaffe och...

...läser konkurrenterna. Det är en härlig morgon och jag har haft sex igen. Med min sambo Sara!

Har varit nervös för detta sen premiärhelgen. Har undrat om Sara skulle märka nåt på mig. Som när någon annan kört ens bil.
  Men. Spelet funkade bra! Jag kanske överarbetade vissa situationer men faktum är att det var en kick att lira på hemmaplan igen!
  Jag kände mig inte smutsig. Jag kände mig snyggare! Mer åtråvärd på något sätt. Jag tänkte inte på J. nästan alls.


Fan. När man läser vad klåparna på de andra blaskorna krystar ur sig är det märkligt att man inte får fler erbjudanden om jobb! Ha ha ha och ikväll ska väl Gif lyckas vinna i alla fall.

Är det såhär att vara otrogen? Som att bli utlånad till en annan klubb och hitta spelet igen och sen komma tillbaka bättre än förut?
  Det kan jag hantera.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.