2005-04-19

frukost efter förlust

Giffarnas nederlag igår gjorde frukosten enklare idag. Sara förväntade sig inget annat än att jag skulle sitta och svära över tidningarna.
  Samtidigt hjälper det att tänka på eländet igår. Det håller bilderna från förra helgen borta.

Har jag förresten varit otrogen? Måste man säga det? Kan man inte se det som att jag tränade med en utländsk klubb, men när säsongen väl började förnyade jag kontraktet med min gamla?

Sara gick runt och skällde på att batterierna var slut i lattevispen i morse. Hon var jet-laggad och trött.

Fast nu visste inte min gamla "klubb" om kontakterna. Det är inte helt bra.
  Men det behöver inte betyda att vi river kontraktet om jag bara spelar på som vanligt.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.