2005-05-17

din xxx

Mår fruktansvärt dåligt.
  Sitter rensar min telefon från några ganska grova sms.

På hemresan igår slog förlusten till. Jag bestämde mig för att bryta ihop. Jag kastade mig ner i ett hav av självömkan.
  Men just när jag var på väg att drunkna dök det upp en sjöjungfru.
  Jag hörde sirenens sång i form av pipet från min telefon.Jenny var på ett strålande humör.

Det började med att hon kallade mig för torsk och jag skrev att hon var en malmöhora. Sen spårade det ur:
Hon: > Jag vill ha din XXX i min XXX
Jag: > Jag vill vara din tampong!
Från Becks och Prince Charles sjönk vi ytterligare lite. Jag tog emot det sista hemma på toaletten med avstängd signal. Rodnar fortfarande när jag läser det.

Antagligen berodde det på förlusten att jag inte stoppade det hela i tid. Jag menar Gefle. Två bortdömda mål.
  Dessutom var det hon som började.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill vara din tampong?

10:24 em  
Anonymous Anonym said...

Visst är han en strålande poet, den blivande kungen av brittiska samväldet?

10:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hm, Jenny verkar tända på märkliga saker....

10:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.