2005-03-31

Skåne-Jenny

Det är en underbar dag i Stockholm. Man kan känna gräsplanerna växa.
  Idag ska jag ta det lugnt. Ikväll ska jag träffa Skåne-Jenny och ta ett glas.

Fakta - "Skåne-Jenny"
Ålder: 28? Yrke: Frilansjournalist
Utmärkande drag: Rolig och smart. Dricker duktigt. Pigga bröst.
Meriter: utsågs till bästa 16-åring i sitt distrikt. Två säsonger i Allsvenskan. -positivt
Lag: Mff -negativt.
Övrigt: Har Greetings From Asbury Park, N.J. på väggen. -mycket positivt
Träffades: På fest. se Blogg På hemmaplan 15:e mars

Jenny och jag är - och detta vill jag understryka - enbart kompisar.
  Jag har sagt till Sara att vi ska ta ett glas och snacka. Jag är helt öppen med detta.
  Är jag sugen? Kanske, om saker vore annorlunda, men jag tänker inte så. Vi har aldrig hånglat. Vi har kul ihop. Inget konstigt med det.


Mer som hänt sen jag skrev ovanstående.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför är det negativt att S-J håller på MFF? Du får du 2 chanser till att tracka henne ordentligt när Giffarna ta poäng home and away. It's all over now Baby Blue

10:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.