2005-05-09

inspelat

Hörde en kul grej när jag spolade igenom ett band till min intervjubandspelare. Glömde tydligen att stänga av den efter en tränarintervju i Borås.
  I bakgrunden hör man när Patrik Ekwall snackar med en "snygg brud" från Elfsborg. Inspelad av en slump. (Samtidigt hör man hur jag ringer efter Fredriksson som gått över till Hobbex för att leta efter tågmodeller!)
  Ekwall gör ett stabilt jobb. Men han har fördelen av att jobba på TV...

Borås är lite som Sundsvall:
En utflyttad industri, en brun kyrka, blonda brudar och en motorväg rakt genom stan.
  Samma grundare. Samma drömmar och samma hopplösa fotbollslag.


Vad de säger? Nej, det är illa nog att jag erkänner olaglig inspelning.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.