2005-06-27

det rullar på

Allsvenskan rullar på omgång efter omgång. Så länge Stefan Johannesson blåser till spel på Malmö Stadion ikväll verkar det som världen inte har gått under.
  Tidningen rullar också ut från pressarna dag efter dag. Om världen skulle gå under i morgon skulle vi ändå gå ner på Årsta IP för att fråga Linderoth om han ska avgå idag. Det är något mycket tryggt över det.

Midsommar. Jag längtade intensivt efter att få krypa ner i en plaststol bakom ett uppfällbart skrivbord och gå igenom laguppställningar och se två lag värma upp på en varm gräsplan. Trots det var min sociala lägstanivå tillräckligt hög för att klara hela midsommardrabbningen.
  Få saker är så sköna som att märka att spelet håller. Just nu känner jag att jag gå in och göra en godkänd match i alla positioner. Grundspelet sitter även om känslan saknas.

Sara har jobbat som en slav. Hon hade nog gått ner 3-4 kilo på en vecka. Jag fick en snyggchock när jag mötte henne.
  Hon sa att hon gillade mina nya byxor.


Att Johannesson kommer blåsa ett Toppmöte mellan Malmö och Häcken är däremot oroande.
  Häcken är inga underdogs . De är bara vanliga hundar på rymmen från bottenstriden.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.