2005-07-02

en vanlig tjej

Bläddrade i Calcio Italia på WC. I en notis säger Vieri: " jag vill ha en vanlig tjej, som tjejen i huset bredvid. Min idealtjej /.../ behöver inte vara en skönhet".
  Jag undrar varför de säger sånt där? Är det någon som tror på att han vill ha en singelmamma från Milanos förorter med ålder och BMI över 30?

"Det skulle vara lika falskt som att Vieri inte vill ha ännu en fotomodell"-listan.
(även kallad: "Vem försöker du lura?"-listan eller "Vilka är sanna och vilka är påhittade?"-listan.)

1. Zlatan: "Jag vill ha en bil som är säker, praktisk och prisvärd. Gärna en begagnad Volvo."
2. Allsvensk klubbledare i krislag: "Ett år i superettan kan tillochmed vara nyttigt. Se på Malmö och Djurgården."
3. Ancelotti: "Jag sa till grabbarna efter CL-finalen att de ska vara stolta. Första halvlek var jättebra."
4. Sportreporter: "Vi ska bara ta en öl."
5. Klubbkassör: "En gåva kräver ingen motprestation."
6. Sportreporter: "Skönt att J. och jag kan umgås som kompisar."

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.