2005-07-11

inför match

Om jag var konspiratorisk skulle jag tro att herrar Lagrell o.co. lagt in dagens match mitt i sommaruppehållet bara för att få full fokus på hur serieledaren gör slut på jumbolaget. En orm som samlar sig till hugg mot ett byte. Ett drama i två akter.
  Men det skulle inte vara ett drama om inte bytesdjuret ibland vann matchen. Och så länge inte Gif håller med om rollfördelningen lever hoppet. Med en timme till kick off är allt möjligt.

Blandade känslor att åka tillbaka till Stockholm. Sara och jag har haft fina dagar. Allt blir enklare när man faktiskt träffas och det har sin barnsliga charm att smyga ut och ha sex eller att passa på när föräldrarna är borta.
  Men man klarar bara så mycket diftonger och bjäröpotatis.


sms från J: "Lycka till!"
svar: "Ja, ni behöver väl hjälp i toppen."
J: "Jag försökte vara juste. Det är NI som behöver hjälp."
-När folk börjar tycka synd om en är det illa ställt.

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.