2005-04-30

valborg

Hur kan Marika Domanski inte spela den här tjejen? Så blir det inga mål heller.

Mina solglasögon gick sönder idag. Hoppas det blir molningt imorgon, annars kommer jag behöva sitta och kisa på läktaren och få ont i huvudet.

Ont i huvudet har jag idag, eftersom jag firade mina nya karriärmöjligheter med en flaska italiensk skumpa igår tillsammans med Sara.

Sara och jag blev lite osams. Började med att jag råkade säga till henne att jag sagt till hennes pappa att vi pratat om barn. Det var typ ett fyllegräl.

Grattis Kungen!

1 Comments:

Blogger Roberto Iza Valdés said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

12:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.