2005-05-03

läsarstorm

Hur lång tid tar det att hämta sig från 4-1? Igår fanns det ingenting som fick mig att vilja se åt skiten igen.
  Nu känns det lite lättare.

Om man skulle ta och dra iväg ett litet mejl till Jenny, den lilla skånska kattan? Det var ju ändå några veckor sedan den olycksaliga premiärhelgen. Och gratta till sommarjobbet. Önska lycka till ikväll?

Har lärt mig länka! Försökte fixa tiden på bloggen automatiskt av bara farten. Så nu är alla tider helt uppfuckade, tror jag.
  Folk har skrivit in och bett mig fortsätta. Tack. Ni är rörande. Här har jag beviljat mig själv känslomässig asyl. Då kan det bli sådana utbrott ibland. Tumregel: Tro aldrig en som i vredesmod säger att han ska sluta bry sig!

Om jag skriver vad jag pratade med Tom Prahl om inför matchen ikväll, om hur Linderoth betonat rörelse på träningarna, att det är fuktigt etc. och sen önskar välkommen till Stockholm, så är det väl helt lugnt? Det vore ju nästan oartigt att låta bli.

Borde inte blivit så knäckt av Öismatchen. Är det något jag vet är det ju förlustrna kommer, snarare förr än senare.

Och "kram" på slutet. Eller "p & k" ? Eller kanske "Puss och kram"? Är det för starkt? Kanske bäst med bara "Lycka till"? "Kör hårt"? Nej det kan misstolkas. "Kramar"? Nej, "Kram" får det bli. Eller KRAM?

Powered by Blogger


Rätten till alla texter på Konsten att förlora tillhör upphovsmannen. All vidareanvändning i kommersiellt syfte är förbjuden. – Jag stämmer arslet av dig. Bara så du vet.